Slutet av Fiesta de Quito

Vill forst saga glad andra advent Sverige! Jag saknar att inte kunna ga upp pa morgonen och se ljusen brinna sa fint pa frukostbordet... Men, men. Nu ar det "bara" tva veckor kvar tills jag kommer hem, jag langtar men tycker saklart det ska bli trakigt att lamna killarna som har blivit valdigt bra kompisar.

I helgen var det som sagt lite fest. I fredags gick vi ut igen, denna gangen var det en lite storre tillstallning som vi fick betala 20 dollar for intrade. Det visade sig senare pa natten att Ernesto (killen som bor i huset) jobbade dar den kvallen, som bade dj och bartender vilket gjorde att han kunde fa in oss pa VIP avdelningen, senare pa GOLDEN avdelningen, dar var det bara de allra viktigaste personerna som fick vara, lite haftigt. Bland annat var det en artist i Ecuador som ar ratt sa popular som var dar. Dessutom fick vi ju gratis drinkar ocksa, eftersom att Ernesto smugglade lite till oss. Senare fortsatte vi till en avdelning som efterfesten var pa, det slutade med att vi akte hem klockan kvart i fem. Valdigt lungt pa alkoholfronten for min del, inget snurr alls, vilket jag tackade mig sjalv for igar morse.

Igar, lordag, sa fortsatte festandet. Vi borjade med nagra ol runt klockan fyra eller fem och sedan akte vi hem for middag. Sedan en liten powernap pa en timme for att sedan byta om och ge sig av till ett event. Aven igar var det live musik framtradanden och vi kopte biljetter sa vi kom in i VIP avdelningen igen, den var lite dyrare men helt klart vart det! Det var trevligt, lite dans och dricka, aven igar akte vi hem klockan fem. Och inget snurr i pallet, fy fan vad jag ar bra!

Idag vantas lite pizza till middag, det ska bli sa sjukt gott. Annars ar det inget speciellt som hant utover att festande. Imorgon jobbar jag pa barnhemmet som vanligt.

/Elin

Kommentarer
Postat av: papi

papi var här först /HAHAHAHAHAHA

2009-12-06 @ 19:18:16
Postat av: Elin

Pappa: Antligen! :D

2009-12-06 @ 23:49:43
Postat av: mamma

kul med fester!!!!mer sånt ;P

och du kommer att se adventsljusen snart, och lussebullar o skinka mums!!!!!!!

pusssssssssssSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

2009-12-07 @ 06:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0