Kusten; Montanita, Puerto Lopez och Isla de la Plata

Idag ar det tankt att jag ska till kusten, Manabi som den kallas. Vi far se hur det blir, om jag aker ensam eller med Victor eller kanske Nora fran Tyskland. Hoppas i alla fall att nagon av dem kan, eller vill, annars blir det 8 timmar i buss helt sjalv vilket kanske inte ar sa kul . Det blir i alla fall en natt i Montanita och sedan pa morgonen bar det av mot Puerto Lopez, dar jag ska ta en kryssning pa cirka tva timmar till Isla de la Plata. Dar hoppas jag se lite djur och jag ska deffinitivt snorkla lite. Antingen reser jag idag eller imorgon, det far tiden utvisa.

Igar shoppade jag lite, eller ja, hittade bara saker till Joakim... Han har det allt bra :D Det blir en till tur idag, for att forhoppningsvis hitta nagot till mig ocksa, har ju fokuserat pa att kopa klappar till alla er dar hemma :)

Juste! Skulle vara jattebra om du pappa kunde kolla upp sa det inte har blivit nagra andringar pa mitt flyg till hemresan! Delta Air Lines... Men du kanske behover bokningsnummer eller nagot sadant? (Kopte dina cigarrer igar, de gick pa hela 155$ men valde de lite dyrare framfor de billiga. Osakert om de uppfyller dina krav dock, for ingen i butiken visste hur stora de var, sa jag fick chansa lite, men tror det har blivit relativt bra).

/Elin

Kommentarer
Postat av: mamma

välkommen hem nästa vecka! Det är massor med snö här!!puss

2009-12-17 @ 21:45:54
Postat av: Elin

Later harligt!

2009-12-18 @ 20:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0