Jahapp...

Ja, da sitter man kvar i Quito... Planet landade aldrig i huvudstaden pga. det daliga vadret. Har tillbringat natten pa Hilton Hotel, inget att klaga over egentligen, men hade mycket hellre varit narmare Sverige vid denna tidpunkt. Jag har snackat mycket med en vietnames som bor i Kalifornien och han ska hjalpa mig lite med mina flyg sa allt blir korrekt. Hoppas att det flyter pa bra, sa jag slipper sitta och vanta pa ett plan i 12 timmar. Vill inte missa Kalle Anka pa julafton, jag har alltid sett honom ju! Nu ar klockan 10 pa morgonen och jag har lite tid att fordriva tills klockan ett da minibussen ska ta oss till flygplatsen igen. Inte nog med det sa hae jag for mycket vikt i mina bagage, for myckt klappar till er mina kara! Sa det blev att jag fick checka in bade rullvaskan och backpack vaskan... Och idag maste vi checka in igen, fy fabian alltsa! Just nu vill jag bara hem, igar njot jag sa mycket av kanslan att det var min sista natt... Men men, finns inget jag kan gora mer an att hoppa pa att de hittar bra flyg till mig...

Langtar sa mycket efter Sverige nu!

/Elin

Kommentarer
Postat av: mama

och du är på väg hit nu ju :=)

2009-12-22 @ 19:57:31
Postat av: Jujkim

Tack för sänglånet, synd att ja fick sova själv :/ <3

2009-12-23 @ 20:14:18
Postat av: Elin

JUJ! :D Jag kom hem till julafton :D



Jujkim: mm jag vet... varse.. du vet att jag mkt hellre hade legat där tätt intill dig :) det blir det imorgon :D <3

2009-12-24 @ 22:09:00
Postat av: Amanda

Hej hej. Vet inte om du kollar här eller något fortfarande... Jag åker nu i september till ecuador med SSI. Vore kul och snacka lite och få lite tips, Wilma gav mig din blogg



Amanda

2010-07-07 @ 01:13:06
URL: http://tannlund.wordpress.com
Postat av: elin

Hej! Jag är 18 år och skulle vilja jobba som volontär när jag tagit studenten. Du ser ut att vara ung så jag undrar lite hur du gick till väga och hur mycket du fick betala? :) svara gärna till min mail! Kramar

2010-08-18 @ 17:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0