Hej da Ecuador, hej Sverige!

Glomde skriva det i forra inlagget, sa detta blir mitt sista inlagg eftersom att jag paborja min resa hemmat inatt. Det ska bli sa underbart att komma hem, saknar alla sa mycket nu! Flyget gar 00.20 inatt och familjen har bokat en taxi till mig, Ernesto och kanske Victor foljer med och vinkar av mig :) Packningen var lagom svart, fick mosa ner allt, hoppas alla saker jag kopt haller... Fick ju sitta och sta pa vaskan for att den skulle ga ihop!

Mamma: Var inte orolig, jag ringer dig i Atlanta, dar har jag 12 timmar pa flygplatsen. Sedan 8 timmar i flyget Atlanta-Amsterdam.

Pappa: Jag kan inte fa fram min flight fran Amsterdam till Stockholm, sa jag ringer dig i Atlanta sa kan du kolla upp det da. Eller om jag sjalv gar till nagot internetcafe och kikar upp det. Annars ar det inga andringar med flyget.

Da tar det ett tag innan ni hor fran mig igen. GOD JUL pa er alla!

/Elin

Kommentarer
Postat av: tanten a

kära Elin!!!! någon viftade med pistolen och du sade nej!! Ojjjjjj!! argh!!!! hjälp... no, du hade tur den här gången!



Välkommen tillbaka till Europa! Det är redan hemma.. puss&kram ! safe trip! A.

2009-12-22 @ 14:31:50
Postat av: mamma

håller med tant A den här gången...ajajajjajaja

men lärdom min kära dotter!!!!!!!!!!!!

2009-12-22 @ 19:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0