Gott och blandat bilder



El teleferiqo



Fjaril i molndjungeln :)



Josh sko med en stor larv pa bladet



Blomma :)



Cotopaxi, innan vandringen.



Utsikten, det lite roda ar lavan.



Cotopaxi, lite gammal lava och dimma.



Vilostugan uppe pa Cotopaxi.



Star uppe vid vilostugan, 4.800 meters hojd.



Gammal lava med lite smalt is fran glaciaren.



Jag vid glaciaren pa Cotopaxi. Sahar hogt ar det langsta man kan ga tuan mer utrustning. Kommer dock inte ihar hojden, men skulle tippa pa over 5000 meter.


Det var det jag hade att bjuda pa idag. Over and out.

/Elin




Kommentarer
Postat av: Jujkim

Guuu va fiiine bilder döööö :) <3

2009-12-09 @ 21:01:41
Postat av: mama

..o vad har du att klaga på i din tillvaro då ;=) hahhahahahahaaaaaaaaaaaaa inget skulle jag vilja säga!!!fiiiiinnnnaaaaaaa bilder!

2009-12-09 @ 23:26:00
Postat av: papi

Vilka bilder, vilka upplevelser! Sug ut det mesta av tiden som är kvar!!!!!

Puss

2009-12-10 @ 08:35:12
Postat av: Elin

Ja mkt fina bilder :) haller med! mamma klart man klagar om man inte mar bra, ar jatteforkyld och orkar inte med nagot annat an att ligga i min sang och sova.

2009-12-10 @ 20:45:13
Postat av: mama

..men min dotter...jag trodde det är "bara" hemlängtan...men så klart är man sjuk o dålig oxå :(

men men....hoppas du mår bättre snart då.

2009-12-10 @ 21:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0