Fiesta de Quito

Igar tillbringade jag erçftermiddagen med Christobal, Victor och Ernesto. Traffade ocksa upp tre av Victors kompisar som alla sade att jag var sa vacker... Kommer nog aldrig vanja mig vid att hora sadana ord... Lite jobbigt fortfarande nar alla kommenterar hur man ser ut, men det har val med kulturen att gora... Jag och killarna drack i alla fall lite ol, jag har ju fatt vanja mig lite mer med denna dryck eftersom att vissa stallen vi gar till bara ha ol att tillga. Runt halv tre borjade vi och akte hem runt sju for att ata middag, runt 20.30 gick jag och lade mig.
Ikvall vantas annu lite mer dricka, det kommer bli lite hela veckan skulle jag tippa pa. Jag tar det dock valdigt lungt, vill inte komma helt seg till barnhemmet pa morgonen sen. Ikvall ska i alla fall La Liga spela en match i Brasilien och vi har tankt folja den pa en storbildskarm nere i Gringo land.

Jag har tyvarr inte sa mycket mer att uppdatera om, sa det far val komma en uppdatering imorgon om nagot intressant hant.

/Elin

Kommentarer
Postat av: Jujkim

Olut olut olut :) <3

2009-12-02 @ 20:49:52
Postat av: mamma

onko hyvää olutta ;=) hahahahahahaahahhhhhhhhh

2009-12-02 @ 22:23:45
Postat av: tanten a

hej baby elin! hur din spanska? hoppas bra..efter några veckor. Vi har Independence day fest i dag, felix mår bra och vi väntar på julet och lite snö.. det regnar.. har ni tequila också där , eller bara öl.. puss och kram A.

2009-12-04 @ 13:50:34
Postat av: Elin

Jujkim: Bra, du kan din finska, vi kommer sakert tillbringa fler sommrar dar sa ;) :D hihi :D



Mamma: Haha du maste verkligen kommentera pa varje inlagg va :D



Arja: Den ar sadar, svart nar alla pratar sa snabbt... Tyvarr ingen tequila an sa lange, maste bli snart tycker jag :D hihi

2009-12-04 @ 20:25:03
Postat av: mamma

absolut jag måste bara kommentera varje inlägg men du gillar ju de så;=)

2009-12-04 @ 21:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0