Fiesta de Quito, fortsattningen...

Ja, det har blivit lite fest, men faktiskt valdigt lungt for min del an sa lange. I onsdags var jag och Victor ute och kikade pa La Liga finalen. De spelar tydligen tva finaler i Sydamerikanska Cupen, nagot som jag inte hade fattat. Sa nu motte de det brasilianska laget igen. Tyvarr forlorade de denna match, men de skulle behova forlora med fyra mal for att inte vinna guldet, sa de vann anda. Victor som ar trogen La Liga supporter tog mig till en fontan som man tydligen badar i varje gang La Liga vinner, sa vi hoppade dar i fontanen med hundratals andra och mina klader har fortfarande inte torkar sedan onsdags...  Sen motte vi Diego och Victors kompis sa det slutade med att vi dansade lite innan vi gick hemmat. Igar var det lite mer party, men bara tva ol och sen sa akte vi hemmat eftersom att det borjade sporegna. Ja, jag har ju sagt att man far uppleva nya saker nastan varje dag har och det ar sant... Igar sa blev jag introducerad till Christobals tjejkompis. Hon visade lite hur man skulle dansa salsa, men jag larvade mig lite och rorde inte sa mycket pa hofterna. Hon visade da att jag skulle rora mer pa hofterna och ville se mig gora en snurr. Inte tankte jag mer pa det. Sedan kommer Cristobal fram till mig och sager att hans tjejkompis ar lesbisk och att jag ska akta mig for att hon har siktat in sig pa mig... Senare sa hor jag henne saga hur vacker jag ar. Ni kan ju tanka er hur rod i ansiktet jag blev nar hon sade det, en tomat rent ut sagt... Inte har jag nagonsin fatt hora det fran en tjej och med ens forstod jag varfor hon hade velat dansa med mig. Haha! Killarna gick ut efter middagen, medan jag var for trott, sa jag gick och lade mig vid 20.30 istallet.

Idag har jag jobbat lite pa min solbranna, sa att jag ska vara lite brunare an er blekfisar i Sverige... Jag hoppas i alla fall pa lite mer farg. Ikvall blir det i alla fall lite fest, idag ar det mycket jippon i stan. Sen pa lordag blir det annu mer fest! Snacka om att jag kommer vara sliten efter denna helg, men killarna papekar hela tiden att jag bara kommer att uppleva en Fiesta de Quito under mitt liv sa da maste jag satsa. De har ju ratt i och for sig...



Min branna pa axeln an sa lange, har kopt en "tanning oil" med solskyddsfaktor i, jag hoppas att den ska hjalpa mig pa traven... Haha!

/Elin




Kommentarer
Postat av: mama

precis killarna har rätt!!du upplever de här bara en gång...;=)så ös på...........

mmmm.....ännu ett inlägg från lilla mamma :P

2009-12-04 @ 21:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0