Cigarrer

Far, detta ar ett inlagg till dig. Hoppas du blir nojd, sen far du skriva i kommentarerna vilka cigarrer jag ska kopa.

Coronas deluxe
3 fine cigars, handmade.
100% tobacco
Ecuador
7 $

Caudillo
3 fine cigars, handmade.
100% tobacco
Ecuador
7$

Robusto
3 fine cigars, handmade.
100% tobacco
Ecuador
7$

Panatella Larga (verkade storre an de ovriga)
3 fine cigars, handmade.
Ecuador
12$

Lonslade
3 fine cigars
Ecuador
7$

Monteros Nr 1
25 cigarros
Ecuador
125$ eller 5$ styck

Vegas de Ecuador
Handmade
10 st robusto
25$
(jag hade kopt dessa, hade en fin box, fint som minne)

Coronas Monte Albar
5 st
10$

El tratado
10 st
25$

Regalos
5 cigarros
25$

Sa, har har vi alltsa den lilla listan du vantat pa. Sok lite pa google eller chansa ;) skriv i alla fall i kommentarerna, sa koper jag dem nasta vecka. Skriv ocksa hur manga dollar jag ska kopa for. Samtliga cigarrer ar fran Ecuador och som jag forstod det som, handgjorda.

/Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0