Busstur vantas

Igar hande iget speciellt, har sovit hela veckan for att forsoka bli av med forkylningen som jag dragits med nu i en vecka. Inget jobb idag heller, men rosten borjar komma tillbaka nu i alla fall.

Ikvall aker jag och Victor till Baños, en stad 4 timmar bort fran Quito. Baños betyder forovrigt toaletter, sa nu blir denna stad toalett staden for mig :) Staden ska tydligen ha en fin natur att bjuda pa, valdigt mycket vattenfall, heta kallor och aktiviteter som forsranning m.m. Det blir nog faktiskt sa att jag tar in pa hotell, vill ha en god natts somn har i Ecuador innan jag aker hem... Sangen tar kal pa mig... I helgen blir det nog inte nagon uppdatering, tidigast sondag skulle jag tro.

(Hoppas Erik vinner idolfinalen! Forsta gangen jag missar en idolfinal, buhuuuuu) haha!

/Elin

Kommentarer
Postat av: hanna

calle eller erik, vem ska vinna idol 2009? :)

2009-12-11 @ 21:03:35
URL: http://musiciseverlasting.blogg.se/
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Jag hejjjar på erik:D:D hejaheja:D Förövrigt lottar jag ut ett Cliniqueset, kanske en bra julklapp eller så:):)

2009-12-11 @ 21:40:52
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: mamma

erik vann!!!!!!!!!!!!heja!!!!!!!

hoppas du får en kul resa på helgen, och skönare säng! :=)

2009-12-11 @ 23:11:50
Postat av: Elin

Hanna: Erik!



Fridahcharlotta: Vem ar du? :)



Mamma: Wie :D

2009-12-14 @ 20:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0