Buhu...

Idag vaknade jag upp med jatteont i halsen, darfor skippade jag att ga till jobbet idag, for att forhoppningsvis kunna vila bort det... Passade pa att lamna in mina klader for en sista tvatt, tank att jag bara behovt tvatta mina klader totalt 3 ganger med denna. Dessutom ar det billigt, runt 2-3 dollar med den vikten jag alltid lyckas lamna in.

Igarkvall sag vi en parad, slutet av Fiesta de Quito avslutas alltid med en parad genom en av de stora gatorna. Musik, dans och massor av utkladnader. Tyvarr visste jag inte att vi skulle pa en parad vilket gjorde att jag inte hade med mig min kamera...

Just nu tanker jag enbart pa att det bara ar tva veckor kvar.

Tva veckor till Joakim
Tva veckor till familj och vanner
Tva veckor till lussekatter, julbord och SVERIGE :D

/Elin

Kommentarer
Postat av: lilla mama

hahahha........längtar du sååååååååååå mycket??

snyft!!!!

finns lussebullar o julmat när du kommer :=)

borta bra men hemma bäst!!!

2009-12-07 @ 17:31:50
Postat av: Elin

Mamma: mm faktiskt...jag hoppas det finns en julgran ocksa :D sa ratt sa :)

2009-12-07 @ 20:04:25
Postat av: Anonym

..men så klart!!varför skulle vi annars köpt nya julgranssaker??? :=)

släpar från ok macken...hahahaha Hanna vägrar redan nu...;=)

2009-12-07 @ 22:49:41
Postat av: Jujkim

O ja är tomte hoho :D <3

2009-12-08 @ 06:30:46
Postat av: mama

du är ju en suverän tomte ju :P

2009-12-08 @ 07:45:42
Postat av: Farmor

PÅ tal om tjurfäktning. Vi trivs nog bäst med Ferdinand under korkeken. En upplevelse var det förstås utöver det vanliga. Hoppas halsen är bra. Hur går det med pepparkaksbaket. Det får väl Hanna och jag klara? Puss och kram från Farmor.

2009-12-08 @ 09:55:10
Postat av: Linnea

Jag har också ont i halsen! Ngt skit som går :/:/



Hoppas du är frisk älsko <3 :D

2009-12-08 @ 12:51:56
URL: http://djurliings.blogg.se/
Postat av: Hanna

Äh klaga inte jag var sjuk i mer än en vecka! Hur går det med solbrännan då? :) pussaar

2009-12-08 @ 16:03:28
Postat av: Elin

Roliga nar ni bombar kommentarfaltet :D



Jujkim: Du har nog den basta presenten pa dig faktiskt, lill jocke (A):D



Farmor: Jag tankte faktiskt pa lilla Ferdinand nar jag sag de sex tjurarna do... Njae halsen ar fortfarande dalig... :( Ja dessvarre ser det ju ut att bli sa, se till att ta de arliga bilderna bara :) hanna pa med kockmossan!



Linnet: Buhu da sotnot! Jag har ocksa ont...



Hanna: Fan jag far klaga hur mkt jag vill! hade fan diarre i en vecka! hahahahahahahah! :D solbrannan ligger i vila just nu eftersom jag inte vill sola nar jag ar sjuk.. :(

2009-12-08 @ 20:36:10
Postat av: THINSPIRATION

tjockis

2009-12-09 @ 20:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0