Alskling Joakim

Du kanske inte har tankt pa det, men det var faktiskt for exakt ett ar sedan som vi satt i din soffa i Norrkoping och sa de tre fina orden till varandra for forsta gangen!

Tankte sammanfatta lite minnen vi fatt ihop...

- Viking Line, dar vi mottes for forsta gangen.
- Forsta gangen jag var hemma hos dig, du hade stadat riktigt fint och gjort en stor macka i ugnen. Pa kvallen gick vi till Otten och dansade.
- De tusentals sms som vi skickade till varandra och fortfarande gor. Speciellt fina var de smsen som kom nar du inte hade fangat mig annu, en liten poet finns det i dig allt. Sedan de roliga och knappa smsen som fatt mig att vika mig av skratt.
- De timlanga telefonsamtalen. Glommer aldrig nar du skulle till krogen och snackade med mig medan du gick dit. Sedan sager du att du inte ser dina polare, att de verkar ha gatt in redan medan du pratat med mig. Det slutar med att du gar hem. Nar jag kollar pa klockan nasta gang sa ar den 08.00 pa morgonen, vi hade snackat sedan klockan 22... Da sade vi godnatt till varandra!
- Roligheter i bowlinghallar, se dig spela sa jakla bra som du kan gora ar sjukt kul! Och den gangen vi spelade i Heron City och jag kysste dig offentligt for forsta gangen...
- Massa bio och krogrundor!
- Nar jag hjalpte till med din flytt vecka 9.
- Nar vi hade spakvall i ditt badkar och jag tvingade pa dig en chokladansiktsmask!
- De x antal ganger vi suttit pa din balkong, korkat upp en flaska och atit ost med kex och vindruvor. Oftast olkorv ocksa... Det ar sa mysigt, bara du och jag, utan den dar jakla tv-apparaten...
- Resor vi gjort. Turkiet nu i somras, mysigt och kul. Finland i somras. Kul att se dig ge dig in i det kalla vattnet, haha! Och att du taltade! Morkret resan. Brasan i stugan gjorde val att det tande till lite extra mellan oss ocksa...
- Chris Brown konsterten som slutade upp med lite for mycket dricka, mamma fick bevittna lite tango i vardagsrummet!
- Glassen i Soderkoping nu i somras.
- Nar jag overraskade dig med att komma hem till dig pa din fodelsedag, hade kopt Nalle Puh muggar och tallrikar. Bakade en kladdkaka tills dess att du kom hem fran jobbet, glad du blev!
- Tennis spelandet i somras.
- Min student som du firade med mig.
- Alla saker du kopte till mig da vi forfarande bara var vanner... Oftast underklader HAHA!
- Citron sorbet glassen i Norrkoping, din harliga dialekt!
- Alla harliga massager!
- Braviken dagen och festen efter, da manga av dina arbetskamrater tyckte du hade en sa sot flickvan!
- Alla restaurangbesok och att du oftast betalar om jag inte instisterar.
- De ofantligt manga ganger jag gratit nar jag akt fran dig eller du fran mig, fast jag vet att vi ser varandra igen efter en vecka...
- Otten kvallarna. Don Carlos, Agnes, Brick n Lace. Aqua kvallarna, harstyle!
- Senaste minnet ar val picknicken pa min sang och att vi blev kulturella av oss i Norrkoping och gick pa alla museum. Hand i hand vid strommen i Norrkoping, det kan inte bli mer romantiskt!

Sedan finns det saklart manga minnen som ar lite bloggforbjudna, som vi haller for oss sjalva! Har du nagot annat minne Joakim, som jag glomt...

Jag alskar dig Joakim och saknar dig sa sjukt mycket. Snart ser vi varandra, langtar!

Elin

Kommentarer
Postat av: Jujkim

Väl valda ord min käresta :) Klart de finns mer saker o tillägga, men de är som sagt inte bloggvänligt :D <3

2009-12-18 @ 20:44:04
Postat av: Elin

hihi exakt! kanns som jag fatt med det mesta faktiskt! hoppas pa tusentals fler minnen med dig min sotnooows!

2009-12-18 @ 20:49:56
Postat av: mamma

oj..;=)

vågar man skriva nåt här..så fiiiiinnnntttt... :P

pussar

2009-12-18 @ 21:16:08
Postat av: mama

..och tangon i vårt vardagsrum var oslagbar...hahahahha

2009-12-18 @ 21:17:52
Postat av: papi

Du är härlig, jag är stolt

ipap

2009-12-19 @ 22:44:43
Postat av: mama

det ska bli skönt att du kommer hem min fina dotter, saknar dig så mycket nu!!!

räknar dagar!!!kram o puss

2009-12-20 @ 12:02:39
Postat av: papi

Den 23;e åker vi till fjällen. Vi sticker vid kl 6 på morgonen för att slippa den värsta trafiken. Det har kommit massor snö i Stockholm så det kommer säkert vara mycket trafik. Vi åker till Sthlm den 28;de och firar nyår på Åland. Sen åker vi upp igen den 2:a med Hanna och kanske Jurates pappa följer med vi får se.

Kanske kan vi ses något i mellandagarna, den 29:e?

Ha en bra resa hem.

Ta på långkalsingarna innan du landar i Stockholm.

Vi hörs när du är i Sthlm.

God jul

Dessie the dog, Juret och papi

2009-12-20 @ 14:31:06
Postat av: Elin

Varfor ar du stolt over detta inlagg far min? :) det var val inge speciellt :D Vi far se nar vi ses :) den 29 tror jag borde funka, vi hores nar jag kommer hem! :)

2009-12-21 @ 21:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0