2009-12-08

Idag hade jag inte lika ont i halsen imorse som jag hade igar, men det kom tyvarr tillbaka mitt pa dagen igen da jag knappt kunde prata. Barnen skrattade at mig eftersom att jag lat valdigt rolig. Sar i nasan har jag ocksa for att jag snyter mig hela tiden. Buhu! Igar sov jag hela dagen och poppade musik fran min iPod, det var harligt det, att fa lyssna lite pa sin egen musik. Hade nastan glomt bort att jag hade med den, jag vill inte ga runt med den inne i stan om nagon skum typ skulle fa for sig att sno den. Lade mig for natten runt halv tio rycket och vaknade da kokerskan kom och knackade pa min dorr klockan sju imorse.

Pa formiddagen var jag pa barnhemmet och har val inte sa mycket mer att tillagga darifran. Engelska laxor och fotboll, skalade lite potatis ocksa. Mer an sa var det inte.

Hemma blev det en otroligt god soppa till lunch, foljt av ris och nagon gryta till. Efter lunchen gick jag till internetcafeet dar jag nu befinner mig. Hoppas kunna snacka lite med min sotnos, men han verkar inte vilja/ar offline... Tror det sistnamnda...

Ikvall tror jag det blir 3D bio med Victor och kanske nagon till av grabbarna, tror vi ska se 2010, vad det nu ar... Haha!

Min taktik for att tiden ska ga lite snabbare har borta ar att ga och lagga mig tidigare, visst, det later skitdumt, men det funkar ju... Langtar till helgen da jag och Victor ska till Baños.

/Elin

Kommentarer
Postat av: mamma

men hallo!!lev nu,och ha kul!!!!! inte bara längta hem!!upplev, du hinner va här i kalla sverige sedan igen :=)

2009-12-08 @ 21:41:46
Postat av: papi

Hej

Läs vad mamma skriver, det är en once in a lifetime upplevelse, se till att utnyttja den maximalt ha kul. Solen har inte synts till på veckor nu det örjar mörkna vid ett tiden. Riktigt skitväder

2009-12-09 @ 11:38:35
Postat av: Linnea

Elin, du vet att första antagningen har kommit? eftersom du sökt i vår tänkte jag och sista svarsdagen är den 21 december. Tänkte bara att du skulle få veta.

2009-12-09 @ 11:42:08
Postat av: mamma

bra Linnea att du påminner henne:=)

2009-12-09 @ 14:10:04
Postat av: Elin

Mamma och pappa: mm men nar man ar sjuk har i varsta forkylningen jag nagonsin haft sa ar det svart att njuta fullt ut...



Linnea: Tack linnet, jag svarade redan igar :)

2009-12-09 @ 20:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0